در مسیر حمایت از اعضای تیم فروش و مدیریت فعالیتهایتان به عنوان یک مشاور فروش، کارشناسان دپارتمان CA ما در لیاتیم همراهیتان میکنند.
طرح کسب درآمد لیاتیم اینطور ایجاب میکند که مشاوران فروش بایستی در راستای ارتقای رتبه خود، افراد سطح یک سازمانشان را به رده دایرکتوری برسانند؛ از این رو، با گذشت زمان و افزوده شدن بر تعداد اعضای جدید حاضر در گروه فروش، مدیریت و حمایت از همه آنها میتواند برای اسپانسرها، چالشها و مشکلاتی را در پی داشته باشد. در همین راستا، لیاتیم با حامیانش به کمک مشاوران فروش میشتابد.
بنابراین وقتی یک مشاور فروش در لیاتیم به رده دایرکتوری دست پیدا میکند، یکی از کارشناسان دپارتمان حامیان مشاوران فروش (CA) به وی اختصاص داده میشود تا برای طی کردن گامهای بعدی در مسیر پیشرفت و موفقیت، همراه و همپایشان باشند.
عمده فعالیت حامیان مشاوران فروش لیاتیم در «برگزاری جلسات و رویدادهای مختلف» و «برنامهریزی و ارائه تحلیلهای کمی و کیفی» خلاصه میشود:
برگزاری رویداد Summit، نشستی صمیمانه با مدیران شرکت، رویداد Meetup، گردهمایی بزرگ مشاوران فروش و سفرهای داخلی و خارجی با حضور مشاوران فروش در قالب رویدادهای Qualifier و Sparkle
حامیان مشاوران فروش در تمامی تعاملاتشان با مشاوران فروش در راستای حفظ ارزشهای بنیادین لیاتیم، یعنی «احترام»، «تمرکز بر مشتری»، «کیفیت»، «نوآوری» و «سادگی» میکوشند.
برگزاری جلسه «معرفی برنامه موفقیت لیاتیم» در راستای معرفی فرصت کسبوکار در بازههای زمانی مشخص و برگزاری جلسات منظم هفتگی و ماهانه (به صورت حضوری و آنلاین) در Root Team با هدف تحلیل و برنامهریزی فعالیتهای مشاوران فروش تحت حمایتشان
بمنظور یکپارچهسازی محتوای آموزشی ارائهشده در پورتال متس همچون دورههای «مراقبت از مو»، «مراقبت از پوست»، «دیجیتال مارکتینگ»، «فرصت کسب درآمد»، «راهبری و اسپانسرشیپ» و کمک در راستای انتقالشان با برگزاری جلسات عمومی و خصوصی (به صورت آنلاین)
برنامهریزی و ارائه تحلیلهای آماریِ عملکرد گروههای فروش مشاوران بمنظور بهبود سطح بهرهوری تیمی همچون الف) تحلیل وضعیت انتقال محتوای آموزشی در بین اعضای تیم مشاوران فروش، ب) تحلیل نرخ جذب افراد و بررسی عملکرد گروهی در این راستا، پ) تحلیل فهرست مشتریان ترجیحی و مشاوران فروش جهت ایجاد بهرهوری بیشتر، ت) تحلیل وضعیت انتقال بین بازههای درآمدی طبق طرح کسب درآمد و برنامهریزی برای دستیابی به آنها و در نهایت ث) تحلیل شناخت طرح کسب درآمد و جزئیات آن
ایجاد و راهاندازی گروههای مرکزی برای مشاوران فروش حاضر در ردههای دایرکتور، F و G با اختصاص یک حامی مشاور فروش به آنها به صورت جداگانه
آن دسته مشاوران فروشی که از حمایت و همراهی مستقیم حامیان مشاوران فروش برخوردارند، میتوانند پس از ورود به پورتال متس، نام و شماره تماس حامی خود را در واتسپ، مشاهده نمایند و از آن طریق با وی ارتباط برقرار کنند.
پس از ثبت نام در وبسایت به عنوان یکی از مشاوران فروش، میتوانید از طریق بخش «تیکتها»، نسبت به درج «تیکت جدید» و ثبت درخواستها و سؤالاتتان از حامیان مشاوران فروش، اقدام کنید.
برای برقراری ارتباط تلفنی با حامیان مشاوران فروش ما، کافی است از طریق شماره 58231 – 021 تماس بگیرید و با گرفتن داخلی موردنظر، با کارشناسان CA صحبت کنید.
در مسیر «ارتقای جایگاه و رده»، «آموزش و یادگیری» و «حمایت و راهبری» و… هر سؤال و مشکلی داشتید یا هر زمان که به حمایت و همراهی ما در شبکه فروشتان نیاز پیدا کردید، میتوانید از طریق «ارسال تیکت»، «تماس تلفنی» و «ارتباط مستقیم» با کارشناسان و حامیان مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید.